Hizmetlerimiz > Ofis Taşıma >İstanbul, Ankara, İzmir, Adana

Geniş ekibimiz ile şehir içi, şehirler arası veya ülkeler arası; ofis taşıma ihtiyacınızı hızlı ve sorunsuz karşılıyoruz. Ankara, Adana, İzmir, İstanbul ofis taşıma ve depolama hizmetlerimiz için tecrübeli satış ekibimiz en uygun fiyatlandırma sigorta ve hizmet detayları hakkında desteğe hazır. Ofis / büro nakliye süreci kısaca şu şekilde olmaktadır. Yetkilimiz tarafından öncelikle ofis adresiniz ziyaret edilerek. Keşif sonucunda gerekli olan hizmetlerimiz sıralanıp bir sözleşme tarafımızca hazırlanmaktadır.

Ofis Nakliyesinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ofis nakliyesi için en önemli şey paketlenen ürünlerin üzerine hangi departmandan alındığı ve kime ait olduğu bilgisinin doğru bir şekilde etiketlenmesidir. Böylelikle yeni adrese geçildiğinde araçtan inen eşyalar karışmayacak şekilde ekibimiz tarafından yerli yerine konulacaktır. Paketleme esnasında firma yetkililerimiz işin başında paketleyen ekibi bizzat yönlendirmektedir. Aynı şekilde paketlemeyi yaptıran firmadan da yetkili kişilerin eşyanın başında bulunması durumda sorunsuz bir taşınma gerçekleştirmiş oluyoruz. Tüm masa – sandalye – bilgisayarlarınız için özel üretilmiş ambalaj malzemeleri tarafımızca temin edilmektedir. Ofis nakliyesinde kullanılan gerekli olabilecek el arabası – özel yelek – çivili ayakkabı – baret firmamız tarafından temin edilmektedir Paketleme ve taşıma tamamen profesyonel kadrolu ISG raporlu elamanlarla yapılmaktadır. İş güvenliği için istenilen evraklar firmamız tarafından sağlanmaktadır.

Bu yazı 06 Ocak 2021 tarihinde güncellenmiştir.

galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri galeri